IPF Matchmaking omgeving

Inloggen IPF Uitgebreide test en Audit

IPF
IPF
Innovatie Platform voor Fysiotherapie
  • Home
  • IPF Deelnemer worden?
  • IPF Partner worden?
    • Waarom IPF Partner worden?
    • Uitgebreide test: Innovatie fysiotherapie-organisatie
    • Audit: IPF Partner worden
  • Doe de gratis sneltest
  • Over het IPF
    • Over het IPF
    • Innovatieplatform
    • Toetsingscriteria en bewijsstukken
    • Inspirerende verhalen
    • Innovatiepartners
      • Informatie (lokale) overheidsinstanties
      • Informatie kennisinstituten
      • Informatie bedrijven
      • Informatie zorgverzekeraars
    • Sponsoren IPF
  • Contact
 0
  • No products in the cart.

Subtotal: €0,00

View Cart Checkout

  • Home
  • IPF Deelnemer worden?
  • IPF Partner worden?
    • Waarom IPF Partner worden?
    • Uitgebreide test: Innovatie fysiotherapie-organisatie
    • Audit: IPF Partner worden
  • Doe de gratis sneltest
  • Over het IPF
    • Over het IPF
    • Innovatieplatform
    • Toetsingscriteria en bewijsstukken
    • Inspirerende verhalen
    • Innovatiepartners
      • Informatie (lokale) overheidsinstanties
      • Informatie kennisinstituten
      • Informatie bedrijven
      • Informatie zorgverzekeraars
    • Sponsoren IPF
  • Contact

Doe de gratis sneltest

Bent u benieuwd of uw fysiotherapie organisatie voor het Innovatie Platform Fysiotherapie in aanmerking komt? Om een indruk te krijgen of jouw fysiotherapie organisatie in aanmerking komt voor het IPF Innovatie Platform Fysiotherapie is een gratis mini test beschikbaar. Dit werkt heel eenvoudig. Het beantwoorden van zes meerkeuzevragen levert een advies op dat aangeeft of een IPF partnership op dit moment reëel is, of wellicht in de nabije toekomst mogelijk is.

Loading
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Gemiddelde technische kwaliteit

De fysiotherapie organisatie doet in lijn met de gangbare beroepsstandaarden minimaal één vakinhoudelijke voor- en nameting per patiënt. De organisatie kan het percentage (ten opzichte van haar totale populatie) van patiënten met minimaal één voor- en nameting tonen

Score 1 tot 5

1. minder dan 25%
2. 25% – 49%
3. 50% – 74%
4. 75% – 84%
5. meer dan 85 %

1

Gemiddelde ervaren kwaliteit

De fysiotherapie organisatie meet per behandeltraject de waardering voor de kwaliteit van de zorg zoals een patiënt deze heeft ervaren. De organisatie kan het gemiddelde van deze waarderingen tonen (ten opzichte van haar totale populatie).

Score 1 tot 5

1. < 5
2. > 5 en < 6
3. > 6 en < 7
4. > 7 en < 8
5. > 8

1

Financieel

De fysiotherapie organisatie kan haar begrote innovatiebudget, inclusief scholing, tonen (uitgedrukt in een percentage van de jaaromzet van de organisatie).

Score 1 tot 5

1. < 1%
2. 1% – 1,99%
3. 2% – 2,99%
4. 3% – 3,99%
5. > 4 %

1

Management – management van de organisatie

Het proces waarmee de fysiotherapie organisatie zijn klinische gezondheidszorg management. Dit houdt in gebruik van klinische informatie -en managementsystemen zoals een elektronisch patiënten dossier en richtlijnen, patiënt reminders voor therapietrouw en protocollen. De fysiotherapie organisatie heeft regelmatig (klinische) review vergaderingen. Tevens een heldere veiligheids- en klachtenprocedures die begrepen worden door alle medewerkers.

Score 1 tot 5

1:  Ik ben me niet bewust van wat een gezamenlijk doel is van de fysiotherapieorganisatie. Mijn rol en verantwoordelijkheden zijn niet duidelijk omschreven. Mijn werkzaamheden worden niet structureel gemonitord. Er is nauwelijks management van medewerkers en middelen.

2, 3, 4 : Ergens tussen beide stellingen

5: Mijn rol en verantwoordelijkheden zijn helder gedefinieerd. Mijn werkzaamheden worden structureel gemonitord. Er zijn goed gedefinieerde organisatiedoelen. Er worden systemen gebruikt voor management van financiën, medewerkers en middelen. We hebben structureel overleg om ons werk te evalueren.

1

Management – toezicht op klinisch handelen

Het proces waarmee de fysiotherapieorganisatie zijn klinische gezondheidszorg management. Dit houdt in gebruik van klinische informatie -en managementsystemen zoals een elektronisch patiënten dossier en richtlijnen, patiënt reminders voor therapietrouw en protocollen. De fysiotherapieorganisatie heeft regelmatig (klinische) review vergaderingen. Tevens een heldere veiligheids- en klachtenprocedures die begrepen worden door alle medewerkers.

Score 1 tot 5

1. Onze fysiotherapieorganisatie heeft geen van de processen zoals hier beschreven op orde.

2, 3, 4 : Ergens tussen beide stellingen

5: Onze fysiotherapieorganisatie heeft ALLE processen zoals hier beschreven op orde.

1

Uw gegevens zijn verzonden

Bedankt voor uw gegevens, u wordt doorverwezen

Server Side Error

We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.

If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.

TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined

Uw gegevens worden verzonden

Error

Some error has occured.

Innovatie Platform Fysiotherapie
Matchmaking platform voor innovatieve fysiotherapie organisaties

info@innovatieplatformfysiotherapie.nl
Bank: NL36ABNA0869737996
KvK: 76683338
Winkelmand
Belangrijke links

Privacy reglement
Algemene voorwaarden
Klachtenprocedure

Inspirerende verhalen
  • “Innovaties binnen de zorg dienen onderzocht te worden op haalbaarheid.”
    28/01/2022
  • De volgende editie van de Health Impact Accelerator komt eraan! 
    28/01/2022

Copyright All Rights Reserved © 2020 - Innovatie Platform Fysiotherapie - Design en ontwikkeling door FysioPromotor