IPF Matchmaking omgeving

Inloggen IPF Uitgebreide test en Audit

IPF
IPF
Innovatie Platform voor Fysiotherapie
  • Home
  • IPF Deelnemer worden?
  • IPF Partner worden?
    • Waarom IPF Partner worden?
    • Uitgebreide test: Innovatie fysiotherapie-organisatie
    • Audit: IPF Partner worden
  • Doe de gratis sneltest
  • Over het IPF
    • Over het IPF
    • Innovatieplatform
    • Toetsingscriteria en bewijsstukken
    • Inspirerende verhalen
    • Innovatiepartners
      • Informatie (lokale) overheidsinstanties
      • Informatie kennisinstituten
      • Informatie bedrijven
      • Informatie zorgverzekeraars
    • Sponsoren IPF
  • Contact
 0
  • No products in the cart.

Subtotal: €0,00

View Cart Checkout

  • Home
  • IPF Deelnemer worden?
  • IPF Partner worden?
    • Waarom IPF Partner worden?
    • Uitgebreide test: Innovatie fysiotherapie-organisatie
    • Audit: IPF Partner worden
  • Doe de gratis sneltest
  • Over het IPF
    • Over het IPF
    • Innovatieplatform
    • Toetsingscriteria en bewijsstukken
    • Inspirerende verhalen
    • Innovatiepartners
      • Informatie (lokale) overheidsinstanties
      • Informatie kennisinstituten
      • Informatie bedrijven
      • Informatie zorgverzekeraars
    • Sponsoren IPF
  • Contact

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure en formulier 

Melden Klantreacties: klachten en reacties 

Betreft: Klachtenregeling 

Organisatie: Stichting Innovatie Platform Fysiotherapie (IPF)

Het IPF heeft als doel het bevorderen van innovatie van fysiotherapie.

Om de kwaliteit van onze dienstverlening te verhogen, zijn wij geïnteresseerd in uw mening. Ook als u een klacht of reactie heeft willen we dat graag weten. Een klacht of reactie is een kans om onze kwaliteit te verbeteren zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen. 

Indien u uw persoonlijke gegevens invult in de bijlage, ontvangt u een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. In sommige gevallen ontvangt u een schriftelijke reactie van de klachtbehandelaar op uw klacht, in andere gevallen zal een gesprek beter passen. Indien een gesprek heeft plaatsgevonden, krijgt u, indien gewenst daarna een schriftelijke reactie. 

Na het indienen van een klacht beoordeelt het IPF in eerste instantie bij wie u het beste terecht kan met de afhandeling van de reactie cq. klacht. 

U kunt onze klachtenprocedure opvragen door een schriftelijk verzoek te doen naar onderstaande adres.  

Namens Stichting Innovatie Platform Fysiotherapie 

Dhr. RF IJntema 

Dhr. R Haanschoten

info@innovatieplatformfysiotherapie.nl

Invulformulier 

Naam organisatie:

Naam: 

Adres: 

Woonplaats: 

Telefoonnummer: 

Mobiele nummer: 

E-mailadres: 

Datum: 

Omschrijving klacht of reactie:

Innovatie Platform Fysiotherapie
Matchmaking platform voor innovatieve fysiotherapie organisaties

info@innovatieplatformfysiotherapie.nl
Bank: NL36ABNA0869737996
KvK: 76683338
Winkelmand
Belangrijke links

Privacy reglement
Algemene voorwaarden
Klachtenprocedure

Inspirerende verhalen
  • “Innovaties binnen de zorg dienen onderzocht te worden op haalbaarheid.”
    28/01/2022
  • De volgende editie van de Health Impact Accelerator komt eraan! 
    28/01/2022

Copyright All Rights Reserved © 2020 - Innovatie Platform Fysiotherapie - Design en ontwikkeling door FysioPromotor