Klachtenprocedure en formulier
Melden Klantreacties: klachten en reacties
Betreft: Klachtenregeling
Organisatie: Stichting Innovatie Platform Fysiotherapie (IPF)
Het IPF heeft als doel het bevorderen van innovatie van fysiotherapie.
Om de kwaliteit van onze dienstverlening te verhogen, zijn wij geïnteresseerd in uw mening. Ook als u een klacht of reactie heeft willen we dat graag weten. Een klacht of reactie is een kans om onze kwaliteit te verbeteren zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen.
Indien u uw persoonlijke gegevens invult in de bijlage, ontvangt u een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. In sommige gevallen ontvangt u een schriftelijke reactie van de klachtbehandelaar op uw klacht, in andere gevallen zal een gesprek beter passen. Indien een gesprek heeft plaatsgevonden, krijgt u, indien gewenst daarna een schriftelijke reactie.
Na het indienen van een klacht beoordeelt het IPF in eerste instantie bij wie u het beste terecht kan met de afhandeling van de reactie cq. klacht.
U kunt onze klachtenprocedure opvragen door een schriftelijk verzoek te doen naar onderstaande adres.
Namens Stichting Innovatie Platform Fysiotherapie
Dhr. RF IJntema
Dhr. R Haanschoten
info@innovatieplatformfysiotherapie.nl
Invulformulier
Naam organisatie:
Naam:
Adres:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
Mobiele nummer:
E-mailadres:
Datum:
Omschrijving klacht of reactie: