Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Gemiddelde technische kwaliteit – Gemiddelde vaktechnische kwaliteit volgens beroepsstandaarden | LDF data aanlevering maandelijks
Bij de 5 grootste diagnosegroepen (inclusief rug en COPD met verplichte meet set) Minimaal 2 vragenlijsten bij 65% intake en 35% bij evaluatie afgenomen |
Gemiddelde ervaren kwaliteit – Gemiddelde ervaren kwaliteit volgens patiënten | Meten van klantervaring met de PREM paramedische zorg via meetbureau’s zoals Qualiview, Mediquest, ZorgDNA of Zorgkaart Nederland CQ index (2019) ; NPS > 50 Uitgezet bij minimaal 40 % van de klanten minimaal 100 vragenlijsten |
Financieel – Financiële resultaten van de organisatie | Screenshot van opgevoerde begrotingspost(en) innovatiebudget. |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Patiëntgericht resultaat – Door individuele patiënt ervaren klinisch resultaat |
Beschreven beleid voor patiëntbegeleiding die (moet) afwijken van de fysiotherapie organisatie behandelindex of vergelijkbare methodiek, voor een of meer diagnosegroepen. |
Patiëntgerichte ervaring – Door individuele patiënt ervaren service |
Beschreven beleid voor patiëntbegeleiding die afwijkt op de fysiotherapieorganisatie PREM (of vergelijkbare methodiek). |
Zelfredzaamheid patiënt – Ervaren zelfredzaamheid door individuele patiënt in de eigen context |
Beschreven beleid voor patiëntbegeleiding voor zelfredzaamheid van individuele patiënten |
Bereidheid patiënt tot betalen – Bereidheid patiënt tot betalen voor producten en diensten |
Beschreven beleid op basis van onderzoek naar de bereidheid van individuele patiënten tot het betalen voor fysiotherapie. |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Patiëntvertegenwoordigers – Door patiëntvertegenwoordigers gewenste klinische- en serviceresultaten | Beschreven beleid op basis van onderzoek naar door patiëntvertegenwoordigers gewenste klinische- en serviceresultaten. |
Interne stakeholders – Door medewerkers van de organisatie gewenste resultaten | Persoonlijk ontwikkelplan per individuele medewerker |
Externe stakeholders – Door externe stakeholders gewenste resultaten (zorgprofessionals/beleidsmakers) | Screenshots geanonimiseerde vergaderverslaglegging, contracten, overeenkomsten met externe stakeholders. |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Patiëntvertegenwoordigers – Door patiëntvertegenwoordigers gewenste klinische- en serviceresultaten | Beschreven beleid op basis van onderzoek naar door patiëntvertegenwoordigers gewenste klinische- en serviceresultaten. |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Leiderschap – Toegankelijke, integrale, gecoördineerde zorg met als doel de gezondheid van individuen, families, gemeenschappen en populaties te bevorderen. En de waarde van de gezondheidszorg te verhogen. | Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Management – management van de organisatie: Management van organisatie gerelateerde informatie die bijdraagt aan de prestatie van de organisatie. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Management – toezicht op klinisch handelen: Management van klinische factoren die bijdragen aan de prestatie van de organisatie. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Communicatie – team-gebaseerde zorg: Manier waarop het team onderling communiceert en samenwerkt. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Communicatie – beschikbaarheid informatie voor patiënten: Manier waarop informatie beschikbaar is voor patiënten. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Communicatie – beschikbaarheid informatie voor medewerkers: Manier waarop informatie beschikbaar is voor medewerkers. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Verandercapaciteit – gereedheid tot veranderen: Gereedheid van de organisatie om verandering te omarmen. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Verandercapaciteit – scholing en training: Vaardigheid van de organisatie om verandering te starten en te blijven doen. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Verandercapaciteit – beloning voor medewerkers door de organisatie: Stimulans van de organisatie om verandering te starten en te blijven doen. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Prestatie – procesverbetering: Benutten van organisatie gerelateerde informatie en klinische data voor reflectie en verbetering organisatieprocessen. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Prestatie – resultaten: Benutten van organisatie gerelateerde informatie en klinische data voor reflectie en verbetering organisatieresultaten. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |
Dimensie en korte definitie | Bewijsstuk |
Informatie en informatietechnologie – Het verzamelen van organisatie gerelateerde informatie en klinische data. |
Onderdeel van beleidsplan/management rapportage op basis van dimensies online IPF tool |